sistemi , Nasıl Çalışır , beyin dalgalarını okumak üç sensör ile bir kask giyen içerir . Kask elde edilen veriler, bir "akıllı kutusu, " gerçek zamanlı olarak beyin dalgası sinyalleri toplayan bir aygıt beslenir. Buoyuncunun boynuna asılı ve bir de PlayStation 2 veya X Box 360 ya bağlanır .Veri çıkışıoyununsonucunu etkiler. Müşteriler 45 dakikalık seans için birkaç kez bir haftaoyun .
Oyunları şiddetsiz ve genellikle atlama veya yarışa dahil
Oyunlar
. Oyuncu odaklı veoyuna konsantre olduğunda ,oyun hızlandırmak . Adlı bir oyunda, " Tükenmişlik , "sanal araba 100 mph kadar ulaşabilir , sağlananoyuncu zirve odak kalır . Oyuncular akıllarınıoyundan dolaşmaya eğer hız ve direksiyon kontrolünü kaybetmeye başlar . Bir uyarı onlar takip düşme ve stres yaratmadan konsantre onları hatırlatır eğer onları biliyorum sağlar.
Faydaları
oyununyararları geliştirilmiş bellek içerir çocuklar hem de yetişkinler için . Oyun odaklanma ve dikkat süresi güçlendirir ve hiperaktivite azaltır . Oyun sistemi artık kendi personeli ileodak artırmak için kendi sporcuların yanı sıra bazı şirketler için antrenörler tarafından kullanılıyor .
Siber Eğitim
Şu anda , akıllı beyin Teknolojileri terapistler ve ev kullanımı içinoyun sistemi pazarlamaşirketidir. Sistem 595 $ başlar ve kendi web sitesinde mevcuttur . Çocuk doktorları ve psikologlar hastaları için bu tedavi reçete edilir ve bu Westport , Connecticut merkezli Gri Matters gibi birçok tedavi klinikleri ,sistemlerini çorap vardır .
Diğer
Video Oyunları
mutlaka ADD ve DEHB olan çocuklar için video oyunları etkin kılmak için , ancak, CyberLearning ekipman olması gerekmez . University of Maryland Medical Center neden ve etki , mizah ve sosyal durumları öğretir şiddetsiz ve problem çözme oyunun herhangi bir türünü önerir . Video oyun zaman evde ve okulda hem de davranışsal yönetim sistemleri için bir ödül olarak dahil edilebilir .