onun yaygın olarak kullanılan IQ testinde , Yetişkin İstihbaratWechsler Ölçeği , psikolog David Wechsler görsel dikkat sofistike testler içerir . Aynı andagörevingörsel detaylara dikkat gerektiren ederken Wechsler testindegörevleri hızlı görsel sıralamayı içerir . , Wechsler ile benzer bir test oluşturmak kağıt parçası üzerinde dört farklı temel şekiller çizmek için . Daha sonra iki dakika içinde mümkün olduğuncaaynı şekiller gibi birçok kapalı geçiş , bir dergi aracılığıyla çevirmek . Bu görev, görsel dikkat , hızlı ve iyice tarama her sayfası ile güçlendirilmiştir iseşekiller görsel çalışma bellekte tutulmasını gerektiren . Görsel sıralı arasında
Görsel İşleme Hız
Bölüm hatırlama yeni görsel bilgilerin hızlı ve etkin şekilde işlenmesini gerektirir . Psikologlar işlem hızını test etmek istediğinizde , genellikle kısa sürede karmaşık bir tasarıma kopyalayarak ve ardından bellektentasarımını yenidenkonuyu soran içerir görevleri kullanabilirsiniz . Evde Bunu yapmak için , bir arkadaş daha sonra bunu yapmak için size en fazla beş dakika vererek , ona zaman bunu kopyalayarak sahip bir geometrik tasarıma tercih var . Sonra denemek ve bellektentasarımı yeniden . Burada bir ipucukopya yaparken bu hatırlama daha kolay hale getirecek gibi , bir mantıksal dizisi seçerek içerir .
Planlama ve Strateji Oluşumu
Planlama ve strateji oluşumunu rastgele görsel bilgi hatırlayarak zor olduğundan görsel hatırlama önemli bir parçasıdır . Yürütücü işlevlerin değerlendirilmesi testlerin bir diziDelis Kaplan İcra İşleyişine Sistemi, üzerinde , görsel planlama dahil tedbirler vardır . Bu testler mümkün olduğunca çabuk belli dizileri karmaşık tasarımlar oluşturmak için konuları isteyin . Evde, iskambil kartları veya domino ile çeşitli desen oluşturmayı deneyin ve ardından bellekten bunları yeniden deneyin . Mekansal planlama ve strateji oluşturma gibi güçlü olmak , yani görsel geri çağırma .
Complex Görevler
görsel sıralı hatırlama içinen karmaşık görevleriyürütücü işlevlerin hiç kullanan içerecektir kez . Bu görsel tarama , vites , sıralama ve görsel motor bilişsel esneklik içerir . Şaşırtıcı , çocuk oyunları , aynı anda bu becerilerin birçoğunu kullanabilirsiniz . Karmaşık bir bağlantı -- nokta kitap alma deneyin ve zaman kısıtı altındabulmaca tamamlamak . Labirentler her deneme sonrasında hızını artırmakamacı ile , çok iyi çalışmıyor . Yönetici işleyen görsel sıralı bellek temelini beri bu sistemler ilgileniyoruz gibi , görsel hatırlama de artıracaktır .