Ancak Oynandı edilir . İlk başta,1980'lerde ve 1990'ların başında , bir savaş oyunu sınırsız cephane ve karikatür benzeri etkileri olan bir yan kaydırma macera başka bir şey oldu . Savaş oyunları hala bu nedenle birçok yönden gerçeklikten kopuk olan , çocuklarda ve genç yetişkinlerinkafasında üzerindeki etkileri her zaman muhtemelen savaş oyunları edildi oynamak gibi yaklaşıkaynıydı . O bir açık alan üzerinden , ya da içeride bekleyen düşman askerleri ile bir kapı yürüyordu gibi ancak 32 - bit grafik ve üç boyutlu ilk kişi shooter gelişine ,oyuncuilk kez hissediyordu . O zamandan beri , Oyunungrafikleri ve derinlik şimdi yakın bir matris gibi sanal gerçeklik deneyimi mümkün olduğugün bize getiren , neredeyse foto- gerçekçi ve gerçekçi boyutlara ulaşmıştır . Modern'in
Etkileri savaş Oyunları
tüm busorun böyle Lt Col Dave Grossman gibi araştırmacılar işaret ettiğiniz gibi , canlı video oyunu şiddete sürekli maruz kalma , aksi takdirde insanları dizginlemekpsikolojik kontrollerini yıkmak başlayabilirsiniz olduğunu şiddetten . Bu ne demektir şiddet savaş oyunları oynayan insanlar başkalarına karşı şiddet eylemleri işlemekten daha yetenekli olması şartına olmasıdır . Bu onlar için engelleri azaltmıştır sadece , savaş oyunları oynuyor şiddet uygulayan insanların daha olası kılan , pek çok endişeli gibi , anlamına gelmez .
nedeniyle sosyal yetiştirilmesinde ve evrimsel grup hayatta kalma içgüdüleri bir karışımı , diğer insanları öldürmek için doğal bir isteksizlik var . Gerçekten de , hatta hayvanlar genellikle hakimiyetini göstermek içinaynı türün rakip zarar veya yaralama , bu davranışlar , ama neredeyse hiç onları öldürüyor . Savaş ile ilgili olarak bu bir örnektir askerlerin sadece küçük bir yüzdesi aslında öldürmek içinaçık niyeti ile silah ateş bulunduşimdi ünlü Dünya Savaşı çalışmadır. Bu nedenle, hatta büyük kişisel tehlike zamanlarında , çok az insan isteyerek öldürme yeteneğine sahiptirler . Bu gerçeği karşısında , askeri yetkililer öldürme insanların doğal bir nefrete yıkmak amacıyla gerçeğe yakın insan hedeflere ve sofistike savaş oyunu senaryoları çekim birleştiren , onların eğitim rejim değişiklikleri uyguladı .
Hal böyleyken , Lt Grossman ve diğer araştırmacılar da savaş video oyunları oynarken bu etkiye sahip olduğunu bulduk . Kişi senaryoları gerçeğe yakın kullanılan ve defalarca hayali hedefleri öldürme alır gibi , o gerçek hayatta bunu yeteneğini artırır . Bu da sık sık gerçek askeri eğitim senaryoları taklit paintball ya da "hava yumuşak " gibi açık hava oyunlarında katılım yoluyla artar olabilir .
Neyse ki , çoğu insanlar toplum içinde normal şiddet rolü ile karıştırma onların şiddet sanal hayatını engelleyen bir şekilde kendi davranışları üzerinde kontrol egzersiz koruyabilenlerdir . Öfke , yabancılaşma ve depresyon duyguları bu oyunların tarafından sağlananklima ile birleştirmek zamansorun gelir . Yeni okul çekimleri gösterdiği gibi, bu arada ölümcül olabilir .
Bu
Uzun Dönem Sonuçları
Tamamlayıcı Düşünceler