öğrenciler ,Eşleştirme Oyunu oynayabilirsiniz . Oyuncular rastgeledeğer bilgisi olmadan kendi alnına yerleştirilen bunun üzerine bir sayısal değer veya sıfat ile bir dizin kartı verilir . Her oyuncu kendilerini tanımlamak için farklı bir numara veya sıfatı vardır . Sonra katılımcılar kendi bir anlayış olmadan ,odadaki herkesle etkileşim veyüksek hissedilir değerininoyuncu ile maç çalışın . Eğitmen , veya , herkesin kartları görebilirsiniz sonra psikolojik kavram ve gözlemlerini uygulayarak ,sonuçları hakkında bir tartışma yol açabilecek bir gözlemci . Ortak bir sonuç bunu bilmiyorum bile insanlar benzer şekilde , değer yakın sayılar veya benzer kültürel değere sahip olduğu gösterilmiştir sıfatlar ile , uyumlu olmasıdır .
Kurumu
Psikoloji profesörü Joe WAYAND o itaat bir video kullanaraksınıfta yetki ve uygunluk üzerinde bir faaliyettir biraz cesaret gerektiren olarak tanımlayan bir etkinlik paylaştı . Ovideonun çalışma süresinden daha az sınıf zaman var bilir ne zaman otoriteye ilgili birçok kavram açıklanmaktadırvideo , oynamaya başlar . Bu amaçla sınıf için zamanı geldiğinde , ofilminsonunu izlemek için biraz geç kalmak için yararlı olacağını öğrencilere söyler . Öğrencilerin daha huzursuz olsun bu artımlı noktalarında , devam ettikçe de geçmişte görevden ve onun istekleri zorbalık haline gelinceye kadar , o daha pervasızca yetkili kalmak için bunları soran alır . Bu noktada en çok öğrencihüner vardır vebir sonraki sınıf oturumunuöğrenciler, birçok onlar fark daha fazla uygunluk taleplerine yanıt fark söyleyerek , buna tepki nasıl bir tartışma başlar .
Mahkumun İkilemi
bir suç işlemek için işbirliği yapmışlardır hayal Mahkumun İkilemi çiftleri insan denilen bir oyun . Çiftleri ayrı alanda koymak ve sorguya , onların ortağısuç pin ve tamamen kapalı alabilirsinizseçenekler verilir . Hem de partnerine sadık kalmayı tercih ve sessiz kalırsa , onlar bir azalma , eşit bir cümle alarak daha fazla puan kazanmak .
Avam Tragedy
psikoloji oyun bencil davranış ve yenilenebilir kaynaklar ile uğraşan esinlenerek ve Garrett Hardin'in "Avam Tragedy " kağıt almıştır . Dört oyuncular, herhangi bir nesnenin 10 ile dolu bir kase ile bir masanın yanındaodanınönüne gelmek için gönüllü ( peni , ataç ve silgiler iyi çalışır . )Oyuncular her 10 saniyede birkasenumarası ile doldurulmuş olacağını söylendi nesnelerinoyununamacı mümkün olduğuncakuruşa ya silgi gibi birçok almak olduğunu , daha sonrakapta kalan bıraktı . Tipik olarak , bu oyuntüm nesneleri toplayarak ,ilk dahaikinci kurala daha fazla dikkat oyuncu sonuçlanır . Bu, insanların ihtiyaç duydukları daha fazla almak eğilimindedir ve oyuncular çözümler beyin fırtınası yapabilirsiniz neden bir psikolojik tartışmaya yol açar .