| | Sağlığı ve Hastalıkları >  | Aile Sağlığı | Çocuk Sağlığı |

Sağlığı ve Hastalıkları

Kids Video Oyunları Olumlu Etkileri

hayır her türlü video oyunları inkar çoğu Amerikan hane bir elyaf varlığı vardır vardır . Aslında,Kaiser Aile Vakfı çocukların yüzde 83'üevde en az bir oyun sistemine sahip olduğunu tahmin ediyor. NPD Group Inc hevesli Amerikan oyuncuların neredeyse üçte biri 6-17 yaş arasında olduğunu , 2006 yılında tahmin . Şiddet içeriği ve olgun konu ile video oyunlarıçıkması ile karıştırıldığında Bu rakamlar alarma neden olabilir . Bu M - iyi oyunlarpazarının küçük bir bölümünü oluşturan ki, hatırlamak önemlidir . Bazı video oyunları aslında Amerika'nın gençler üzerinde olumlu etkileri vardır . El-Göz Koordinasyonu Geliştirme

tipik bir oyun deneyimioyuncu izleme ve bir joystick ya da oyun kumandasını kullanarak ekrandaki karakterlerineylemleri kontrol içerir . Aynı zamanda bir amaçlanan hedefe doğrukarakteri taşımak içinel cihazı kullanırken bir oyuncuekranda onun göz tutmak gerekir . . Bu faaliyetler ince motor becerileri ve uzamsal yetenek Özgüven in
Boost

olursa olsun tema veya hikaye hattı hem inşa edebilirsiniz , çoğu video oyunlarıaynı hedefi var: misyonları ya da bulmacalar bir dizi çalışma ile amaçlanan hedefe ulaşmak için . Aşağılık güvenli, sanal ortamda başarıları yapmak içinfırsat kompleksleri ile video oyunları çocukları verebilir . Bazı çocuklar , belli bir oyun oynadıktan sonra , kendine güven sorunları ile başa çıkmak ve sosyal ortamlarda varlığını kazanmak için öğrenirler .
Şans


Aile Üyeleri ile Bond için bir çocuk favori video oyunu usta öğrenir gibi , oailenin diğer üyeleri , genellikle kardeşleri veya anne ile bu başarıları paylaşmak zorunda hissedebilirsiniz . Oevkalanı için yeni beceriler öğretmek içinfırsat zevk kazanacaktır . Bu daailenin istemi üyelerinin birlikte yeni oyunların yer almak olabilir .
Problem Çözme ve Mantık

Bazı video oyunları için soyut düşünmeyi teşvik etmek için tasarlanmıştır arsa ilerlemek . Sanal ortamda bulmacalar ve sorunları çözmek için mantık kullanarakgerçek dünya soyut düşünme uygulamak içinbecerilere sahip bir çocuk donatabilirsiniz .
Interactive Entertainment

Video oyunlar sunuyoruz çocuklar sadece ( televizyon izlerken gibi ) bir ortamı gözlemlemek değil , ama aslında bir eğlence ortamı ile etkileşim . Tüm video oyunları zihinsel etkileşim bazı derecede ihtiyaç ; ( örneğin Wii konsol oyunları gibi) bazı oyunlar da fiziksel etkileşimi gerektirir . Video oyunları televizyon şovları ve DVD'ler için daha az pasif bir alternatif olabilir .

sağlık Endüstrisi Ruh Sağlığı Kamu Sağlığı Güvenliği ameliyatlar İşlemleri
Telif hakkı © Sağlığı ve Hastalıkları https://turk.globalbizfin.com Tüm hakları saklıdır
Bize ulaşın: web@globalbizfin.com