1981 yılında , işyeri yaralanmalarının sadece% 18 gibi bir işletim bilgisayar olarak tekrarlayan hareketsonucu idi . 1990 yılında, bu numaraları % 48 yükseldi etmişti . Karpal tünel olaylarının giderek artan sayıda video oyunları , web sörf ve manifatura oynarken çok fazla zaman harcamak gençler tarafından rapor ediliyor gibi tekrarlayan hareketinden kaynaklanan yaralanmalarınyansımaları ,ofis ötesine ulaşmak . Bu teknolojilerin gündelik hayata egemen devam ederken , yetişkinler ve gençler karpal tünelinriski sadece büyümeye devam edecektir .
Yıllar önce İşitme Kaybı , bu gibi görünüyordu işitme kaybı suçlu üzerindetrendy teknoloji ile ilgili madde rock konserleri oldu. Şimdi araç stereo sistemi için mevcutteknolojiler ile , herhangi bir araç işitme kaybı neden olabilir pencere tehdidi bas ile tam bir mobil konser olabilir . Kulak tomurcuklarıkullanımı bir suçlu; Onlar , taşınabilir medya aygıtları , ve daha fazla video ve bilgisayar oyunları , sesli sohbet ekleyerek Kulaklık oyun ayrılmaz bir parçası haline ve işitme kaybı içinriski sürdürmekte edilir patlaması sayesinde her zamankinden daha popüler konum.
Ayırma
Facebook ve Twitter gibi sosyal ağ sitelerininartan popülaritesi onların arkadaşları ve tanıdıkları yakın hissetmek için birçok insanlar açtı , ama çok var bu iddia ediyorum kim uzak gerçeği olamazdı . Tabii, bu teknolojileri "arkadaş " ya da anaokulu öğretmeni veya patron ' beşinci kuzeni " takip " , ama onlar da hızlı bir şekilde gerçek konuşmaları ve fiziksel etkileşimleri yerine konum sağlayacaktır . Aksine bir film izlemek için bir grup birlikte almak veyaofis su soğutucusu etrafında gerçeklik televizyon anları tartışılması yerine , insanın sosyal ağ siteleri aracılığıyla güncelleştirmeleri gönderiyor . Bu doğru yeni teknolojiler iletişim ile daha ortamlar sunmak olsa da, mutlaka onları daha tatmin edici yapmak veya sosyal becerileri fayda etmez .
Ölüm
Her yeni teknoloji Ayrıca istismar veya kötüyepotansiyelinekapıyı açar boyunca o geliyor . Böyle bir örnek, sürüş sırasında manifaturason konudur . North Texas Sağlık Bilimleri MerkeziÜniversitesi tarafından yürütülen bir çalışma bu tehlikeli aktivite için altı yıllık bir süre içinde 16.000 ölümlerden . Maraton oyun seansları sonrasında intihar artan bir eğilim gösterir gibi teknolojiler etrafında döner hatta hobileri , ölümcül olabilir . Video oyunu bağımlılığı bir sonucu olarak çocuk ihmali belgelenmiş vaka da oyuncuların teknolojininsadece kurban olmadığını göstermektedir .