İngiliz iktisatçı Thomas Malthus , nüfus artışı ve çevre etiği hakkında yazmak içinilk kişilerden biriydi . Onun " NüfusPrensibi Üzerine Bir Deneme " - 1798 yılındaSanayi Devrimi'ninbaşlangıcından etrafında yazılmış - savaş, hastalık ve kıtlık JRank.com göre , kontrol edebileceğimiz bir sürece toplum sonunda doğanın kaynaklarının önüne olacağını iddia etti
insanmerkezci görüntüle
Sanayileşmiş ülkeler Dünya'nınAnsiklopedisi göre ,çevre antroposentrik bakış eğilimindedir . Ya da en azından alternatifler bulmak - - artan nüfusunihtiyaçlarını geliştirmek ve karşılamak içinantroposentrik görünümü adam sonsuza kadaryeryüzünden kaynak ayıklamak inanıyor . Ancak,modern dünyada ,toprak birkaç keşfedilmemiş sınırı yoktur .
Hususlar
Çevre etiği göre1960 ve 1970 sırasında resmi bir akademik konu oldu Rolston . Rachel Carson'un " Sessiz Bahar " gibi kitaplar, doğal dünya ve diğer insanlar üzerinde insan büyüme ve gelişmeninolumsuz etkilerinindünya daha bilinçli yaptı . Çevre ahlakı bile böyle1997 Kyoto Protokolü olarak insan nüfusunun artışıetkilerini frenlemek için denemek için bazı gerçek politikalara yol açmıştır .
Etkileri
Çevre etiği genellikle bağları insanlar çalmak veya birbirlerine yalan ve barışçıl değil birlikte gerekirfikir -toplumsal sözleşme niteliği . Insanlar genellikleantroposentrik görünümü almaya Ancak , bizdünyanın her yerinde zarar , küresel ısınma , asit yağmurları , ormansızlaşma ve aşırı avlanma gibi aşırı nüfus bağlı çevre sorunları var : . Hayvanlar, doğa ve insanlar
Çözüm
Çevre ahlakı , insan nüfusunun Dünya'nınAnsiklopedisi göre , sonsuza kadar değil ve sadece sürdürülebilir şekilde büyümeye , ama inanıyor . Dünya kaynakları sınırlı , bu yüzden onları korumak ve diğer insanlar ve hayvanlar bunları kullanmak için izin vermelidir . Önemli koruma yöntemleri , güneş gibi yenilenebilir enerji geliştirme ve gelecek nesiller için yağ tasarrufu içerir .